افزودن ترجمه جدید به نسخه اندرویدی صحیفه سجادیه
کد خبر: 4099071
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

افزودن ترجمه جدید به نسخه اندرویدی صحیفه سجادیه

نسخه جدید نرم‌افزار اندرویدی صحیفه سجادیه با ترجمه جدید از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی عرضه شد.

اضافه شدن ترجمه جدید به نسخه اندرویدی صحیفه سجادیهبه گزارش ایکنا؛ نسخه ۱.۳ نرم‌افزار اندرویدی صحیفه سجادیه با ترجمه جدید احمد سجادی و قابلیت‌های جدید دیگری همچون افزودن امکان تغییر رنگ متن و زمینه، امکان اشتراک‌گذاری تصویری و رفع برخی اشکالات گزارش شده از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) عرضه شده است.

این اپلیکیشن برای استفاده در تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید تهیه شده و به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این نسخه علاوه بر متن کامل صحیفه سجادیه که مشتمل بر 54 دعا است، ترجمه‌ها و شروح گوناگون صحیفه ارائه شده است.

همچنین قابلیت‌های دیگری همچون جستجوی محتوا، فهرست موضوعی، لغتنامه، صوت صحیفه و.. برای کاربران فراهم شده است.

یکی از قابلیت جالب این اپلیکیشن این است که کاربران می‌توانند پس از قطع ارتباط با شبکه از متن صحیفه، دو ترجمه، دو شرح و صوت صحیفه به صورت آفلاین استفاده کنند.

در نرم‌افزار اندرویدی صحیفه سجادیه ترجمه‌های آیتی، الهی قمشه‌ای، انصاریان، تقدسی‌نیا، جعفری، خلجی، ویلیام چیتیک، راشدی، رضایی، رفیعی، شعرانی، غرویان، صلواتی، فیض‌الاسلام و مجاهدی قابل دسترسی است. 

از میان شروح صحیفه سجادیه، آفاق الروح فی ادعیة الصحیفة السجادیة، اسرار خاموشان، شرح آشتیانی امامی، ریاض السالکین، ریاض العارفین، شرح سبزواری، میرداماد، فهری زنجانی، فی رحاب الصحیفة السجادیة، فی ظلال الصحیفة السجادیة، لوامع الانوار العرشیه فی شرح الصحیفة و نور الانوار فی شرح الصحیفة السجادیة در این اپلیکیشن ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha