دوره انس با صحیفه سجادیه در کانون علی‌بن‌ابیطالب(ع) مهد قرآن
کد خبر: 4184590
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

دوره انس با صحیفه سجادیه در کانون علی‌بن‌ابیطالب(ع) مهد قرآن

دوره انس با صحیفه سجادیه به صورت حضوری طی دو بازه زمانی 9 و 23 آذرماه ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

انس با صحیفه سجادیه

بتول پورابراهیمی، مدیر کانون علی‌بن‌ابیطالب(ع) مهد قرآن در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره انس با صحیفه سجادیه به صورت حضوری در قالب دو جلسه سه تا چهار ساعت طی دو بازه زمانی 9 و 23 آذرماه ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیشینه برگزاری این دوره در این کانون در ایام غدیر امسال بیان کرد: این دوره را از طریق تشکیل گروهی در ایتا با عضویت 110 نفر از علاقه‌مندان آغاز کردیم، به گونه‌ای که متن دعاهای صحیفه سجادیه را به 110 جلسه تقسیم و در هر جلسه محتوای مربوطه را ارائه کردیم.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه در هر دوره صوت عربی، متن فارسی و ترجمه و شرحی بر دعا از حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی، پژوهشگر صحیفه سجادیه بارگذاری شد، اضافه کرد: همچنین از ماه محرم تا اربعین حسینی نیز حفظ زیارت عاشورا را برای قرآن‌آموزان مؤسسه طی هشت جلسه برنامه‌ریزی کردیم و اختتامیه این دو برنامه، 25 آبان‌ماه سال جاری برگزار شد.

مدیر کانون علی‌بن‌ابیطالب(ع) مهد قرآن تصریح کرد: طی هماهنگی انجام شده با حجت‌الاسلام اعوانی و به دلیل استقبال زیاد علاقه‌مندان دو جلسه دیگر نیز برگزار می‌شود. این دوره دربردارنده محتوای تکمیلی برای شرکت‌کنندگان دوره گذشته و هم برای سایر علاقه‌مندان به شرح صحیفه سجادیه است.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند از طریق ایتا با شماره 09128028490 در ارتباط باشند.

کانون علی‌بن‌ابیطالب(ع) مهد قرآن در مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع) در فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت‌الله کاشانی، روبروی شهرداری منطقه 5 شهر تهران است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha