مزار شهیدان گمنام خیابان طالقانی میزبان دسته عزاداران می‌شود
کد خبر: 4157789
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی

مزار شهیدان گمنام خیابان طالقانی میزبان دسته عزاداران می‌شود

دسته عزاداران اهالی خیابان آیت‌الله طالقانی در آستانه‌ تاسوعا و عاشورای حسینی، با حضور بر سر مزار شهدای گمنام به عزاداری می‌پردازند.

عزاداری بر سر مزار شهدای گمنام خیابان طالقانیبه گزارش ایکنا، دسته‌ عزاداری اهالی خیابان آیت‌الله طالقانی تهران روز چهارشنبه 4 مرداد و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام محوطه وزارت نفت به عزاداری می‌پردازند.

این اقدام در راستای احیای شعائر و فرهنگ حسینی و نیز ابراز عشق و ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله‌الحسین(ع) انجام می‌شود که طی آن دسته‌ای متشکل از کارمندان دستگاه‌های دولتی مستقر در حد فاصل چهارراه ولی‌عصر(عج) تا چهارراه حافظ در آن حضور دارند.

پرسنل و کارمندان ادارات و سازمان‌های حاضر در این دسته عزاداری از وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نیروی انتظامی، سازمان بورس کالای ایران، مرکز علمی کاربردی خانه کارگر، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، هتل پارسیان، شرکت ملی گاز ایران، بانک کشاورزی و ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) خواهند بود.

براین اساس دسته عزاداری خیابان آیت‌الله طالقانی ساعت 9:30 چهارشنبه 4 مرداد حرکت خود را از مقابل بانک کشاوری جنب وزارت جهادکشاورزی واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، آغاز کرده و پس از طی مسافتی در این خیابان و خیابان‌های مجاور همچون خیابان بندرانزلی و خیابان رودسر، با ورود به حیاط وزارت نفت، بر سر قبور شهیدان داخل محوطه این وزارتخانه به اقامه عزا و سوگواری خواهند پرداخت.

مزار شهیدان گمنام خیابان طالقانی میزبان دسته عزاداران می‌شود
 

انتهای پیام
captcha