«علیرضا بیژنی» رسالت خود را به بهترین شکل انجام داد
کد خبر: 4164639
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
امین پویا:

«علیرضا بیژنی» رسالت خود را به بهترین شکل انجام داد

استاد راهنمای نماینده کشورمان در مسابقات مالزی با اشاره به تلاوت فاخر قاری ایرانی حاضر در این مسابقات گفت: نماینده کشورمان در این دوره تلاوت فاخری انجام داد که مورد توجه مستمعین حاضر در سالن هم قرار گرفت، با این تلاوت رسالتی که بر دوش ایشان بود به خوبی انجام شد.

امین پویا و علیرضا بیژنی در شصت و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی

به گزارش ایکنا، علیرضا بیژنی، نماینده کشورمان در شصت و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی سه‌شنبه شب 31 مردادماه تلاوت خود را در این مسابقات انجام داد. تلاوتی که به اذعان برخی کارشناسان و اساتید کشورمان یکی از بهترین تلاوت‌های قاریان ایرانی در این مسابقات تا کنون بوده است.

این تلاوت به حدی حاضران در سالن مسابقات را به وجد آورد که علاوه بر تشویق‌های مستمعین در طول تلاوت، شاهد دست زدن آنها در پایان تلاوت نماینده ایران بودیم. اتفاقی که در این سال‌ها کمتر شاهد آن بوده‌ایم. 

امین پویا، قاری بین‌المللی کشور که این روزها به عنوان استاد راهنما همراه با علیرضا بیژنی در مالزی حضور دارد، در گفت‌وگو با ایکنا در مورد اجرای نماینده کشورمان گفت: علیرضا بیژنی واقعاً تلاوتی فاخر و درجه یک ارائه داد و به حدی مسلط و خوب خواند که حاضران در سالن به وجد آمدند و خیلی ایشان را تشویق کردند. در نهایت نیز با دست زدن به تقدیر از تلاوت زیبای قاری ایران پرداختند.

وی افزود: بیژنی با تلاوتی که انجام داد، نشان داد زحماتی که در این سال‌ها و به خصوص در 20 روز اخیر منتهی به مسابقات کشیده، نتیجه داده است. 

این قاری بین‌المللی تصریح کرد: علیرضا بیژنی برنامه‌ای که از قبل پیش‌بینی و تنظیم کرده بودیم را با تمرکز و دقت زیاد روی صحنه اجرا کرد و تلاوت خیلی خوبی ارائه داد. همگان هم از این تلاوت راضی بودند. بعد از تلاوت هم بازخوردهای بسیار خوبی گرفتیم به طوری که چند ساعت طول کشید تا بتوانیم به محبت دوستان و قاریان و اساتید کشور پاسخ دهیم.

استاد راهنمای نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی بیان کرد: در زمان خروج از سالن مسابقات، به حدی استقبال مردم و ابراز ارادت مردم زیاد بود که تا یک ساعت حاضران در سالن، اطراف ما و مشغول عکس و فیلم و مصاحبه بودند. 

پویا اظهار کرد: از این بابت خیلی خوشحال هستیم که نماینده کشورمان تلاوت خوبی اجرا کرد و از این به بعد نتیجه کار دست خداوند متعال است. ما وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام دادیم و ایشان کاری که باید انجام دهد را انجام داد و رسالتی که روی دوش او بود را به خوبی به پایان رساند. ان‌شاءالله هرچه خواست خدا باشد همان خواهد شد و ما هم راضی به رضای خدا هستیم.

یادآور می‌شود تا چند ساعت دیگر و در مراسم اختتامیه که عصر امروز دوم شهریورماه برگزار می‌شود، نفرات برتر این رویداد معرفی خواهند شد. با توجه به تلاوت خوب نماینده کشورمان پیش‌بینی اغلب اساتید و کارشناسان کشور کسب رتبه نخست برای علیرضا بیژنی است. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha