عضویت 420 مربی و فعال قرآنی یزد در صندوق بیمه اجتماعی
کد خبر: 4184043
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

عضویت 420 مربی و فعال قرآنی یزد در صندوق بیمه اجتماعی

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد از عضویت بیش از 420 مربی و فعال قرآنی و فرهنگی سطح استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: بیش از 420 نفر از مربیان و فعالان قرآنی ـ فرهنگی سطح استان به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درآمدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد فوق متشکل از حافظان، قاریان، فعالان جلسه‌دار خانگی، برخی از فعالان فرهنگی و اعضای فعال در مجموعه‌های فرهنگی و بسیج سطح استان هستند، افزود: آنچه که برای پذیرش عضویت علاقه‌مندان در این صندوق مهم است، معرفی از سوی مدیران مؤسسات قرآنی و دارا بودن مدرک قرآنی و فعالیت در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی است.

شایق درباره نحوه ثبت‌نام، ارسال مدارک و دریافت اطلاعات بیشتر گفت: واجدین شرایط می‌توانند به صورت غیر حضوری و از طریق پیام‌رسان ایتا با شماره ۰۹۹۰۱۷۷۱۳۱۰ در ارتباط باشند تا در صورت دارا بودن شرایط، در کمترین زمان ممکن، صلاحیت آنها احراز و فرایند ثبت‌نام بیمه متقاضیان انجام شود.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد درباره نقاط قوت و ضعف این بیمه، بیان کرد: نقطه قوت این بیمه پرداخت حق بیمه 70 درصدی از سوی دولت و حق بیمه 30 درصدی از سوی بیمه شده است، اما از نقاط ضعف آن می‌توان به عدم برخورداری از بیمه درمان اشاره کرد که با پیگیری‌های اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت این موضوع در آینده نزدیک حل شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha