فرهنگسرای قرآن؛ میزبان «در سوگ ریحان»
کد خبر: 4184450
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

فرهنگسرای قرآن؛ میزبان «در سوگ ریحان»

محفل انس با قرآن با عنوان «در سوگ ریحان» سه‌شنبه، هفتم آذرماه ویژه نوجوانان در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

محفل قرآنی «در سوگ ریحان»

به گزارش ایکنا، به منظور بزرگداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت دخت پیامبر اکرم(ص)، محفل انس با قرآن کریم با عنوان «در سوگ ریحان» فردا، هفتم آذرماه، ساعت 15 در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

این محفل که ویژه قاریان، حافظان و نوجوانان محله خیابان قزوین در نظر گرفته شده است، تحت نظارت و با تلاوت محمد پورعاشوری، قاری و مدرس قرآن برپا خواهد شد.

برگزاری صفر تا صد برنامه با حضور پررنگ جوانان و نوجوانان، تلاوت و جمع‌خوانی آیات قرآن، مداحی و تکریم از خواهر شهید علی مصطفی‌زاده (که خود نیز مادر شهید هست) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است.

شهید علی مصطفی‌زاده در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمده و خواهرزاده‌اش احمد فروتن در عملیات والفجر ۸ به کاروان شهدا و دایی‌اش پیوسته است. وی نفر اول مسابقات قرآن دهه شصت و رتبه چهاردهم کنکور سراسری در همان سال‌ها شد و سپس در رشته علوم سیاسی تحصیل کرد. شهید مصطفی‌زاده به عنوان بسیجی در جبهه حضور پیدا کرد و نهایتاً پس از چندین بار اعزام و جراحت در 21 دی ۱۳۶۵، با سمت تک‌تیرانداز در شلمچه بر اثر اصابت گلوله شهید شد. مزار ایشان در بهشت زهرای تهران است.

نوجوانان علاقه‌مند منطقه 10 برای شرکت در این جلسه می‌توانند به فرهنگسرای قرآن واقع در تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های مؤسسه با شماره 55775142  تماس بگیرند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha