پیام اسقف اعظم پاتریک‌نشین جهانی ـ روم استانبول در پی حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4192319
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

پیام اسقف اعظم پاتریک‌نشین جهانی ـ روم استانبول در پی حادثه تروریستی کرمان

بارتولمیوس، اسقف اعظم پاتریک نشین جهانی ـ روم استانبول در پی حادثه تروریستی کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بارتولمیوس، اسقف اعظم پاتریک نشین جهانی ـ روم استانبول در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:
جواد معبودی‌فر، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول
دورد و فضل خداوند برشما باد
با اندوه فراوان از دو انفجار مهیب که در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در روز چهارشنبه، 13 دی‌ماه 1402 در شهر کرمان رخ داد، با خبر شدیم. جان باختن نزدیک به 100 نفر و مجروح شدن بسیار دیگر در این اقدام فجیع و خشونت‌آمیز، موجب ناراحتی عمیق ما شد.
به نمایندگی از پاتریک‌نشین و اعضای جامعه گسترده‌تر خود به ملت ایران، خانواده‌های قربانیان و رهبری معظم ملت سرافراز شما صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم. اندیشه و دعای ما با تمامی آسیب‌دیدگان این حادثه تلخ همراه است و برای مجروحان، شفای عاجل آرزو می‌کنیم.
این گونه اقدامات و جنایات تروریستی در تضاد با صلح و اصول انسانی است. درد ناشی از این اعمال بی‌معنا در سطح جهانی طنین‌انداز می‌شود و در چنین مواقعی است که همبستگی میان ملت‌ها و افراد همگام با حسن نیت حیاتی می‌شود.
همکاری ما برای جهانی خالی از این گونه اعمال بسیار مهم است. در نتیجه ما در کنار مردم ایران هستیم و هرگونه خشونت و تروریسم را در تمامی اشکال آن، محکوم می‌کنیم.
باشد که مقاومت مردم ایران پیروز شود و جهان به سوی آینده‌ای امن و بدون درگیری و نفرت حرکت کند.
پاتریک نشین جهانی، 4 ژانویه 2024، با تسلیت و همبستگی صمیمانه
بارتولمیوس
اسقف اعظم پاتریک نشین جهانی - روم استانبول

انتهای پیام
captcha