آمریکا امروز شریک اصلی جنایات در فلسطین است
کد خبر: 4193793
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق:

آمریکا امروز شریک اصلی جنایات در فلسطین است

شیخ قیس خزعلی، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: امروز مقاومت عراق عقیده دارد که آمریکا در نبرد علیه فلسطین تنها حامی اسرائیل نیست بلکه مشارکت‌کننده اصلی بوده و نقش محوری در اشغالگری رژیم اسرائیل و جنایات در فلسطین دارد. لذا هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا در عراق را در همین راستا رسالت خود می‌داند.

شیخ قیس خزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق

به گزارش ایکنا، شیخ قیس خزعلی، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با حضور در کنفرانس بین‌المللی «طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز، 24  دی در تهران برگزار شد؛ طی سخنانی ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسئله فلسطین گفت: موضع گروه‌های مقاومت اسلامی امروز در عراق همسو با موضع جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از قدس و فلسطین است.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: امروز مقاومت عراق عقیده دارد که آمریکا در نبرد علیه فلسطین تنها حامی اسرائیل نیست بلکه مشارکت‌کننده و نقش مهم و محوری در اشغالگری رژیم اسرائیل دارد. لذا رویارویی با آمریکا و هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا در عراق را در همین راستا رسالت خود می‌داند.

شیخ قیس خزعلی گفت: امروز مقاومت عراق درست مانند یمن عزیز مقابله با طرح‌های آمریکایی ـ‌ اسرائیلی در منطقه را رسالت اصلی خود می‌داند و در مواجهه با اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی ابایی ندارد و با تمام قوا و امکانات و هر آنچه از تجهیزات نظامی و نیروی انسانی در اختیار دارد برای حمایت از مسئله قدس و فلسطین به میدان آورده است.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق افزود: امروز سرنوشت فلسطین به دست امت اسلام است و اسرائیل به نهایت کار خود رسیده و پایان این رژیم غاصب بسیار نزدیک است. امروز دستاوردهای محور مقاومت برای تمام دنیا به تصویر کشیده شده چنانچه مظلومیت غزه و ریخته شدن خون هزاران زن و کودک فلسطینی و جنایات رژیم غاصب اسرائیل در باریکه غزه پیش چشم دنیا برملا شده است.

وی با انتقاد از سکوت سازمان‌های بین المللی و ناکارآمدی قطع‌نامه‌های شورای امنیت افزود: محافل بین‌المللی هیچ گامی در راستای نجات فلسطین برنخواهند داشت و غزه در مظلومیت تمام پیش چشم تاریخ بشریت شاهد جرم و جنایات علنی رژیم اشغالگر اسرائیل است که در سایه حمایت محافل بین‌المللی این جنایات را مرتکب می‌شود.

شیخ خزعلی در پایان به این وعده الهی اشاره و تصریح کرد:‌ طبق آیه شریفه 7 سوره اسراء «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا: و چون تهديد آخر فرا رسد [بيايند] تا شما را اندوهگين كنند و در معبد[تان] چنانكه بار اول داخل شدند [به زور] درآيند و بر هر چه دست‏ يافتند يكسره [آن را] نابود كنند»، این وعده حتمی و قطعی خداوند در قرآن کریم بوده و دشمن روسیاه خواهد شد و پیروزی با نصرت الهی، قانون خداوند است و به زودی محقق خواهد شد. لذا بار دیگر از موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین قدردانی و تأکید می‌کنیم که مقاومت عراق نیز حمایت از قدس را تکلیف شرعی و وظیفه انسانی خود می‌داند و برای دفاع از آرمان فلسطین تمام قد ایستاده است.

اولین کنفرانس بین‌المللی «طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» صبح امروز یکشنبه، ۲۴ دی ماه در سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال تهران با حضور بیش از صد نفر از علمای برجسته جهان اسلام با هدف تبیین جهاد مردم غزه آغاز به کار کرد. سخنران ویژه این کنفرانس بین‌المللی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان است.

انتهای پیام
captcha