برگزاری دوره انتخابی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع
کد خبر: 4196316
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
مجیدی‌مهر خبر داد:

برگزاری دوره انتخابی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری دوره انتخابی اعضای کاروان قرآنی نور اعزامی به سرزمین وحی خبر داد و گفت: این دوره از یازدهم تا سیزدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

کاروان قرآنی حج تمتعحمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به فرایند انتخاب اعضای کاروان قرآنی نور اعزامی به حج تمتع گفت: مرحله داوری انتخاب اعضای این کاروان طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه و با حضور گروهی از داوران ملی و بین‌المللی در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی در مورد نحوه برگزاری این دوره انتخابی افزود: در این دوره فایل‌های ضبط شده جدید مربوط به نفرات اول تا سوم مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش آقایان مورد داوری قرار خواهد گرفت. 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: این فایل‌ها شامل قرائت تحقیق و قرائت ترتیل بوده که بر اساس ضوابط کمیته اعزام و دعوت از قاریان ضبط شده است. 

مجیدی‌مهر با اشاره به اینکه در دو سال اخیر رویکرد ما اولویت دادن به افرادی است که تاکنون اعزام نشده‌اند، اظهار کرد: علاوه بر این برخی از چهره‌های مدعوِ قرآنی که دارای سوابق درخشان در ادوار گذشته بوده‌اند نیز به انتخاب کمیته اعزام حضور خواهند یافت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در مورد تعداد افراد پذیرفته شده در آزمون انتخابی بیان کرد: تعداد افراد هنوز مشخص نشده است، این امر پس از تشکیل جلسه و بررسی و جمع‌بندی نظرات بین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خيريه، كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم و بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زيارت، نتایج و تعداد و اسامی افراد انتخاب شده اعلام می‌شود.

وی در پایان در مورد گروه داوری این دوره بیان کرد: در گروه داوری این دوره عباس امام‌جمعه و محمدرضا ستوده‌نیا در بخش تجوید، رضا محمدپور و محمود لطفی‌نیا در بخش لحن، علی‌اکبر کاظمی و محمدحسین سعیدیان در بخش صوت و سیدجواد سادات فاطمی در بخش وقف و ابتدا حضور دارند. 

انتهای پیام
captcha