آغاز رقابت انتخابی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع + فیلم
کد خبر: 4197127
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

آغاز رقابت انتخابی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع + فیلم

رقابت انتخابی اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع از صبح امروز در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

آغاز آزمون انتخابی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع + فیلم

به گزارش ایکنا، داوری انتخاب اعضای کاروان قرآنی اعزامی به سرزمین وحی از صبح امروز یازدهم بهمن‌ در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده و تا روز سیزدهم این ماه ادامه خواهد داشت. 

بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه فرایند انتخاب اعضای کاروان قرآنی نور به سرزمین وحی از طریق داوری فایلِ‌ تلاوتِ ضبط شده نفرات اول تا سوم مرحله استانیِ مسابقات سراسری قرآن کریم صورت می‌گیرد. 

فایل تلاوت تحقیق و تلاوت ترتیل این افراد بر اساس ضوابط کمیته اعزام و دعوت از قاریان ضبط شده و برای داوری به دبیرخانه ارسال شده است. علاوه بر این برخی از چهره‌های مدعوِ قرآنی که دارای سوابق درخشان در ادوار گذشته بوده‌اند نیز به انتخاب کمیته اعزام حضور خواهند یافت.

پس از برگزاری این دوره انتخابی، جلسه بررسی‌ و جمع‌بندی نظرات بین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خيريه، كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم و بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زيارت، برگزار می‌شود و نتایج، تعداد و اسامی افراد انتخاب شده اعلام می‌شود.

در گروه داوری این دوره انتخابی اساتیدی همچون عباس امام‌جمعه، محمدرضا ستوده‌نیا، رضا محمدپور، محمود لطفی‌نیا، علی‌اکبر کاظمی، محمدحسین سعیدیان و سیدجواد سادات فاطمی حضور دارند.

آزاده حاجی‌غلامی
انتهای پیام
captcha