حضور در راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش مردم‌سالاری دینی و آزادگی ملت ایران
کد خبر: 4198964
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
در بیانه ارتش به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب آمده است؛

حضور در راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش مردم‌سالاری دینی و آزادگی ملت ایران

در بخشی از بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرارسیدن 22 بهمن، آمده است «ملت بزرگ ایران در حالی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که چشم جهان بار دیگر به ایران عزیز اسلامی دوخته شده است، بدون تردید حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت همگانی ملت در انتخابات11 اسفند ضمن نمایش مردم‌سالاری دینی، آزادی و آزادگی ملت غیور، انقلابی و ولایتمدار ایران، تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب و ملت عزیز ایران است».

ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

45 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشت. انقلاب اسلامی ایران که به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید» بود، با پشت سرگذاشتن انواع توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان، مسیر الهام بخشی و تعالی را طی کرده است.

انقلاب شکوهمند اسلامی با ارائه الگوی مردم‌سالاری دینی و مقاومت در برابر فشارها، توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان، زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران فراهم کرد و این نظام با اتکال به قدرت الهی و پشتیبانی ملت غیور و انقلابی ایران، با حفظ استقلال، عزت و عظمت ایران اسلامی، زمینه پیشرفت و تعالی کشور را فراهم ساخت.

 امروز در حالی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را شاهدیم که پرتوهای روشنگر این انقلاب در سراسر منطقه و جهان گسترش یافته و مایه امید ملل مسلمان و مستضعف شده است.

انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته موجب بیداری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت در جهان اسلام و منطقه جنوب‌غربی آسیا شده است. جبهه مقاومت مانع تحقق اهداف و آرزوهای شیطانی دشمن صهیونیستی و حامیانش در تسلط کامل بر سرزمین فلسطین و نابودی آرمان فلسطین شده است.

ملت بزرگ ایران در حالی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که چشم جهان بار دیگر به ایران عزیز اسلامی دوخته شده است، بدون تردید حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت همگانی ملت در انتخابات11 اسفند ضمن نمایش مردم‌سالاری دینی، آزادی و آزادگی ملت غیور، انقلابی و ولایتمدار ایران، تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب و ملت عزیز ایران است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که طی 45 سال گذشته نقش اساسی در حفظ استقلال، امنیت و پیشرفت کشور ایفا کرده، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی به رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و آحاد ملت ایران، اعلام می‌دارد که هم‌پای مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و انتخابات11 اسفند مشارکت همگانی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha