کنسرت خیریه ایرانی در شب جشن انقلاب اسلامی در تانزانیا
کد خبر: 4199317
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

کنسرت خیریه ایرانی در شب جشن انقلاب اسلامی در تانزانیا

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کنسرت خیریه موسیقی سنتی به همت رایزنی فرهنگی ایران در تانزانیا و با مشارکت رایزنی فرهنگی روسیه و نیز انجمن خیریه لاین کلاب هاست دارالسلام برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در تانزانیا، این کنسرت در حضور خانواده‌های ایرانی، هندی، روسی و با حضور الوندی، سفیر کشورمان و سفرای کشورهای کومور و اندونزی برگزار شد.

در این کنسرت، گروه موسیقی سنتی سحر به رهبری سعید خوانساری و نوازندگان نی، سنتور و دف چند قطعه از موسیقی‌های سنتی ایرانی را اجرا کردند.

در ابتدای برنامه معارفی، رایزن فرهنگی کشورمان در تانزانیا ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این کنسرت را نیز یکی از برنامه‌های هفته فرهنگی جشن انقلاب در تانزانیا معرفی و از مشارکت‌کنندگان و حاضرین برای حمایت و حضور در برنامه تشکر و قدردانی کرد. 

کنسرت خیریه ایرانی در شب جشن انقلاب اسلامی در تانزانیا
تکنوازی و همنوازی مهمترین سازهای سنتی ایران (نی و سنتور و دف) به همراه آوازهای اصیل ایرانی بخشی از این کنسرت خیریه بود که با استقبال کم‌نظیر مخاطبان مواجه شد.

برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان 3 تا 12 سال با موضوع «مهربانی» بخش دیگری از برنامه بود که به 5 عدد از بهترین نقاشی‌ها جوائزی اهدا شد.

عواید حاصل از این کنسرت خیریه برای رفع برخی نیازمندی‌های دانش‌آموزان کم‌بضاعت تانزانیا هزینه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha