جنایات آل سعود در منا غیر قابل بخشش است
کد خبر: 3372402
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
خطیب جمعه توپ‌آغاج:

جنایات آل سعود در منا غیر قابل بخشش است

کانون خبرنگاران نبإ: کاخ‌نشینان مست سعودی با این حرکت خود بی‌درایتی و عدم توانایی و رسیدگی در مدیریت حجاج را اثبات کردند.


به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران نبأ، حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر، در یادواره شهدای شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا  و تسلیت درگذشت جمع کثیری از هموطنان و حاجیان بیت‌الله الحرام در حادثه رمی جمرات، اظهار کرد: این حادثه یکی از بی‌سابقه‌ترین فجایع تاریخ است.



وی بیان کرد: جنایات زیادی از آل سعود تا کنون مشاهده شده است اما دو حادثه وحشتناک آن هم پشت سر هم و کشته شدن هزاران نفر در اوج رذالت و پستی سردمداران کاخ‌نشین آل سعود است که این جنایات را در حرم امن الهی رقم زدند و جهان اسلام را داغدار کردند.



حکیمی‌فر بیان کرد: جهان اسلام باید نهضت و کارگروهی را تشکیل دهند تا حرمین شریفین را از چنگال آل سعود در بیاورند.



وی در ادامه عنوان کرد: حفظ و پاسداشت دفاع مقدس، حفظ گنجینه‌ای است و باید به نسل‌های آینده معرفی شود و این دوران طلایی از تاریخ ایران اسلامی نباید هیچگاه به دست فراموشی سپرده شود.



وی با بیان اینکه اهداف والای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از روحیه قدسی نشات گرفته است، گفت: رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس فرمان‌بردار امام راحل برای حفظ و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی بودند.



امام جمعه توپ آغاج ادامه داد: تأسی به هویت هشت سال دفاع مقدس و ایثار و رشادت‌های جانبازان و شهدا و آزادگان و استقامت خانواده‌های شهدا موجب اقتدار ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های دنیای شرق و غرب است.



حکیمی‌فر برگزاری یادواره‌های شهدا را کار فرهنگی بزرگی برای نسل چهارم و آشنایی آنان با دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و بر ترویج این فرهنگ ناب تأکید کرد.



وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نمی‌آمد بلکه این رشادت و از جان گذشتگی شهیدان بود که انقلاب اسلامی را حفظ و راهش را استمرار بخشید.



وی در ادامه با انتقاد از عدم رسیدگی به گلزار شهدای توپ آغاج، عنوان کرد: رسیدگی به گلزار شهدا از خواسته‌های مردم است و باید به آن توجه شود.



سیدعلی موسوی‌منفرد 

captcha