لزوم بهره‌مندی از ظرفیت رسانه و هنر در جنگ فرهنگی
کد خبر: 3975924
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد:

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت رسانه و هنر در جنگ فرهنگی

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت هنر و رسانه بیان کرد: برخورداری از ظرفیت هنر و رسانه، لازمه‌ برتری جبهه‌ انقلاب در جنگ فرهنگی با استکبار جهانی است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بازدید محمد روح‌الامینی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه هنری بوشهر و در نشست با امید پارسایی‌فر، رئیس حوزه هنری بوشهر که صبح دوشنبه 17 خرداد برگزار شد، اظهار کرد: شرایط جامعه ما به گونه‌ای است که دشمن برای تأثیرگذاری با تمام ظرفیت علمی، هنری و رسانه‌ای خود وارد میدان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تأثیرگذاری در این فضای فرهنگی، اظهار داشت: لازمه‌ خروج از نابرابری در جنگ نامتوازنی که اکنون در عرصه‌ فرنگی وجود دارد، برخورداری از همه‌ ظرفیت هنر و رسانه جبهه‌ انقلاب است.

وی تصریح کرد: از سوئی باید به فضای مجازی به‌عنوان انعکاس دهنده‌ تولیدات هنری و رسانه‌ای توجه ویژه کنیم و مبلغین باید برای اثرگذاری مطلوب به ابزارهای تاثیرگذار در این فضا مسلح شوند.

طاهری در ادامه  تصریح کرد: تولید محتوای عمیق و اثربخش که از مهمات جنگ فرهنگی است، باید روز به روز تخصصی‌تر ‌شود و نوبه نو در اختیار مبلغین، فعالان فرهنگی و کسانی که در وسط میدان می‌جنگند، قرار بگیرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha