واکسیناسیون هزار بوشهری با واکسن ایرانی برکت / تجمعات نگران‌کننده در ستادهای انتخاباتی
کد خبر: 3977212
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر:

واکسیناسیون هزار بوشهری با واکسن ایرانی برکت / تجمعات نگران‌کننده در ستادهای انتخاباتی

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از واکسیناسیون هزار بوشهری خبر داد و گفت: تست واکسن برکت در استان بوشهر در حال اجراست و هزار نفر از بوشهری‌ها واکسن کرونای ایرانی برکت دریافت می‌کنند.

واکسیناسیون هزار بوشهری با واکسن ایرانی برکت/ تجمعات نگران کننده در ستادهای انتخاباتی/ ارسالی یک شنبهبه گزارش ایکنا از بوشهر، سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر و رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز یکشنبه، بیست و سه خرداد در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با تبریک دهه کرامت گفت: اکنون تزریق واکسن کرونا به حد پایین رسیده که با انتقال محموله جدید، این روند تسریع می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: تجمع مردم در جریان تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی نگران‌کننده است.
 
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر تأکید کرد: رعایت نکردن پروتکل بهداشتی در تبلیغات نامزدهای انتخابات در شهرها و روستاها نگران‌کننده است و زمینه شیوع موج پنجم ابتلا به کرونا را فراهم کرده است.
 
وی تعداد فوتی‌های کرونایی در جهان را ۳٫۸ میلیون و در ایران را ۸۱ هزار نفر دانست و گفت: در استان بوشهر، تاکنون حدود ‌هزار و ۲۰۰ نفر قربانی بیماری کرونا شده‌اند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روند ابتلا در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل آن را افزایشی دانست و بیان کرد: در دو هفته قبل، از هر ۱۰۰ تست ۲۵ نفر به کرونا مبتلا بودند که هفته گذشته به ۳۰ نفر افزایش یافت.
 
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و گناوه را بیشترین مبتلایان به کرونا دانست و تصریح کرد: بیشترین مبتلایان در بین میانسالان هستند و بیشترین فوتی‌ها هم در قشر سالمند بالای ۶۵ سال است.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha