تحقق عدالت اجتماعی عملی شود
کد خبر: 3977392
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

تحقق عدالت اجتماعی عملی شود

امام‌جمعه گناوه با اشاره به خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب گفت: خدمات انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و باید خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد عملی شود.

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی‌حسینی، امام‌جمعه گناوه، امروز، 24 خرداد در نشست نیروهای جبهه انقلاب در مصلای جمعه گناوه گفت: قهر با صندوق‌های رأی هیچ‌گاه مشکلات کشور را حل نخواهد کرد بلکه بر آنها خواهد افزود.

وی با مقایسه نحوه مشارکت مردم در امورات کشور در قبل و بعد از انقلاب بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی تصمیم‌های کلان کشور به صورت درباری و بدون دخالت مردم انجام می‌گرفت، اما اکنون، عالی‌ترین مقام سیاسی کشور تا مدیریت شهری با آرای مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می‌شوند.

امام‌جمعه گناوه افزود: خدمات انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و باید خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد عملی شود. شفافیت، مطالبه‌گری جوانان و حضور فعال و آگاهانه آنها در صحنه به تحقق آرمان‌های معمار کبیر انقلاب کمک می‌کند و موجب دلبستگی بیشتر این قشر به ارزش‌های انقلاب می‌شود.

رکنی‌حسینی ادامه داد: هر که علاقه‌مند به ایران و تمدن ایرانی ـ‌ اسلامی است باید در تقویت نظام بکوشد تا مبادا دشمنان در مکر و حیله خود موفق شوند.

امام‌جمعه گناوه در پایان افزود: مردم متدین و انقلابی این شهرستان در روز ۲۸ خرداد با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام خواهند افزود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha