تشدید بازدید‌های نظارتی از نمازخانه‌های واحد‌های خدمات رفاهی بین راهی فارس
کد خبر: 4153860
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

تشدید بازدید‌های نظارتی از نمازخانه‌های واحد‌های خدمات رفاهی بین راهی فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از استمرار بازدید‌های نظارتی از واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سید مؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس امروز، 18 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم زمینه سازی امکانات رفاهی در محورهای مواصلاتی گفت: از ابتدای سال جاری به‌منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات به گردشگران با مسیر بندی محور‌های گردشگری گروه‌های نظارت بر واحد‌های پذیرایی بین‌راهی بازدید‌های نظارتی خود را آغاز کردند.

محسن‌نژاد با اشاره به اینکه بازدید‌های نظارتی استمرار دارد، اظهار کرد: طی این بازدید‌ها به واحد‌هایی که نمازخانه و یا سرویس بهداشتی مناسبی نداشته و یا نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و یا کیفیت ارائه خدمات نواقصی داشته‌اند، هشدار لازم داده‌ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس با تأکید بر برخورد قاطع متخلفان، بیان کرد: چنانچه پس از یک‌بار تذکر و اخطار ترتیب اثری در بهبود وضعیت خدمات دیده نشود با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به تعطیلی واحد صنفی اقدام می‌گردد.

براساس این گزارش، تیم‌های نظارتی این اداره کل متشکل از کارشناسان معاونت گردشگری، کارشناسان تشکل‌های حرفه‌ای و... بازدید‌ها را به‌طور منسجم و یکپارچه در محور‌های مواصلاتی فارس آغاز کرده و همچنان این بازدید‌ها در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان ۱۴۰۲ استمرار دارد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha