ششمین رزمایش مواسات و همدلی در گناوه برگزار شد
کد خبر: 3966880
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

ششمین رزمایش مواسات و همدلی در گناوه برگزار شد

امام جمعه از برگزاری ششمین دوره از رزمایش مواسات و همدلی خبر داد و گفت: در سال گذشته با فرمان رهبری، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در کل کشور آغاز شد که شهرستان گناوه نیز در این طرح شرکت کرد.

 حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی، امام جمعه گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر، از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان گناوه خبر داد و گفت: ماه رمضان ماه نزول برکت و معنویت است که همین موضوع موجب ایجاد انگیزه و مشارکت مردم در امور خیریه و دستگیری از محرومان می‌شود.

امام جمعه گناوه در ادامه گفت: به واسطه برکات ماه رمضان، امروز در مصلی امام جمعه گرد هم جمع شده‌ایم تا ششمین رزمایش مواسات و همدلی را در ماه مبارک رمضان برگزار کنیم و در این رزمایش با کمک خیرین به ویژه مؤسسه آبشار عاطفه‌های گناوه یک هزار بسته معیشتی تهیه کرده و بین نیازمندان توزیع کنیم.

رکنی حسینی بااشاره به فرمان رهبری در خصوص برگزاری رزمایش کمک های مومنانه گفت: در سال گذشته با فرمان رهبری در خصوص برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه بانک جامع اطلاعاتی نزدیک به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان گناوه شناسایی و تشکیل شد که امسال نیز روستاها به آن اضافه می‌شود.

وی افزود: علی رغم مشکلات متعدد اقتصادی و تعطیلی بازار این شهر که ناشی از شیوع کرونا است، خیرین شهرستان مشارکت چشم گیری در امور خدا پسندانه داشتند.

امام جمعه گناوه گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان تلاش می‌شود ضمن شناسایی نیازمندان و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نهاد امامت جمعه کمک‌های معیشتی بین ۳ هزار خانوار نیازمند شهرستان گناوه در شهر و روستاها توزیع شود.

 رکنی حسینی در پایان بیان کرد: این کمک‌ها از طریق مساجد محلات و تشکل‌های مردم نهاد در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha