دیدار فرمانده ناجا کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر + عکس
کد خبر: 3967258
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

دیدار فرمانده ناجا کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر + عکس

فرمانده ناجا با آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از بوشهر، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا ظهر دوشنبه 6 اردیبهشت با حضور در بیت آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با وی دیدار و گفت‎وگو کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در این نشست گفت: یکی از مؤلفه‌ها و ارکان قدرت در یک نظام، مدیریت قوی امنیت است اگر در یک جامعه امنیت پنهان و پیدا دچار چالش شود قطعاً همه مؤلفه‌های دیگر در حوزه صنعت، تجارت و... با مشکل مواجه می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان کرد: امنیت یک مقوله حیاتی برای جامعه است از این رو این مقوله از زمان شکل گیری جمعیت انسانی همواره مورد توجه بوده و به طبع یک نیروی قادر و قوی برای امنیت لازم است.

امام جمعه بوشهر افزود: نیروی انتظامی یک ضرورت عقلایی، یک نقطه مجرب و یک سیاست راهبردی است.

وی همچنین با اشاره به خیرات و برکا انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ازیک سو وجودش مایه خیرو برکت، توسعه، استقلال و مردم سالاری‌دینی است اما از طرفی دشمنان انقلاب با تمام وجود در تلاش برای ایجاد ناامنی در جامعه هستند که در این شرایط احساس نیاز به نیروی انتظامی به طور مضاعف احساس می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی بیان کرد: بحمدالله نیروی‌انتظامی تاکنون توانسته با حضور به موقع و پررنگ خود در عرصه‌های مهم و تأثیرگذار به خوبی عمل کند که قطعاً این موضوع تحت‌تأثیر و تصمیم‌گیری‌های سردار اشتری بوده است.

گفتنی است، طی آئینی با حضور فرمانده ناجا از زحمات 37 ساله سردار واعظی تقدیر و سرهنگ سوسنی به عنوان فرمانده انتظامی استان بوشهر معرفی شود. سردار واعظی چهارسال فرمانده انتظامی استان بوشهر بوده و هم‌اکنون به درجه بازنشستگی نائل می‌شود.

دیدار فرمانده ناچا کشور با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر+ تصاویر

دیدار فرمانده ناچا کشور با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر+ تصاویر

دیدار فرمانده ناچا کشور با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر+ تصاویر

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha