اهدای بسته های فرهنگی به همسایگان مدرسه علمیه خواهران کنگان
کد خبر: 3967946
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) انجام شد:

اهدای بسته های فرهنگی به همسایگان مدرسه علمیه خواهران کنگان

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کنگان گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، بسته های فرهنگی به همسایگان مدرسه علمیه خواهران کنگان اهدا شد.

اهدای بسته های فرهنگی به همسایگان مدرسه علمیه خواهران کنگان

خدیجه نویدی معاون مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان کنگان، در گفتگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) کنگان همزمان با ولادت با سعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۱۰۰ بسته فرهنگی را تهیه کردند.

معاون مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان کنگان در ادامه گفت: بسته‌های تهیه شده از سوی معاونت فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهرستان کنگان، در بین همسایگان مدرسه توزیع شد.

نویدی با اشاره به سخنان گهربار امام حسن(ع) گفت: «گرامي‌ترين و باشخصيت‌ترين افراد كسي است كه به نيازمندان پيش از اظهار نيازشان، كمك كند.» از این رو ما انسان‌ها نیز باید باید همیشه برای بزرگی و شرافت و تقرب الهی آماده خدمت رسانی باشیم.

وی در ادامه افزود: امام حسن(ع) در میان اهل بیت(ع) به کرامت و بخشندگی مشهور است. شیعیان و پیروان ایشان همواره در روز میلاد حضرت، تلاش می‌کنند دل‌های دیگران را شاد کنند.

نویدی در پایان اظهارکرد: این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)به ویژه امام حسن مجتبی(ع) در بین اقشار مختلف مردم به خصوص کودکان و نوجوانان بر گزار شد .

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha